dinsdag 14 februari 2012

Gemeenteleiden








De directeur van Mitsubishi  Europe had daar een mooi verhaal over,van een bakker in Amsterdam die in een achteraf steeg zat, de man sleepte ieder morgen een
zwaar reclamebord naar de Dam, om er zijn aanbiedingen aan te geven.
Dat heeft hij zijn hele leven gedaan, toen de zoon het overnam en nieuwe producten ging verkopen, sleepte hij wel een jaar lang dat bord naar de dam, en het ging als maar
beter met de zaak, op een dag zij de man ik doe dat bord wat mijn vader altijd deed, niet meer naar de Dam !! ( hij zag er echt het nut niet van in ),
Binnen twee maanden was zijn omzet door de helt, en begreep niet waarom ( sommige klanten vroegen toch aan de toonbank naar de aanbiedingen) dus hij dacht dat het goed ging.

Een jaar later bestond de bakker na 40 jaar niet meer onvindbaar in een achteraf steegje in Amsterdam.

Dit verhaal vertelde hij tegen mij, toen ik hen mijn naamkaartje gaf en er meer op tafel zag liggen, hij moest glimlachen en zij dat dat heel erg belangrijk was.

En hij heeft gelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten